Rendszerkövetés, támogatás

A KiwiCRM fejlesztése terv szerű ütemekben folyamatosan zajlik. A fejlesztés során természetesen figyelembe vesszük a felhasználóink kéréseit.

A használat közben előforduló észrevételek fogadásán túl természetesen a használattal kapcsolatos kérdéseket is szívesen megválaszoljuk emailes vagy telefonos formában.

A rendszerbe épített, felhasználóink által is használható beállítási lehetőségeken túl a CRM képességei közé tartozik néhány, amely fejlesztői közreműködést igényel.

Egyedi konfigurációs igényeikkel forduljanak hozzánk az elérhetőségeinken, és mi rövid határidővel elvégezzük a szükséges beállításokat!


Egyedi riportok, listanézetek

A tárolt adatok tetszőleges összeállítású lekérdezése, egyedi számítások, grafikonok.

Varázslók, összetett adatfelvitelhez

Több adattípus egy felületen történő felvitele vagy módosítása.

Egyedi értesítők, risztások

Adatrögzítésre, feltételre kiküldött riasztások felbukkanó értesítésben vagy emailen.