CRM – Funkciók

Küldetésünk

Egy CRM rendszernek nem az a célja, a vállalkozás gépein ott legyen az ikonja. Igénybe kell venni a mindennapi munkához, hogy növelhesse a bevételeket, és elégedetté tegye az ügyfeleket. Segítenie kell a munkatársaknak, hogy a cég belső és külső kommunikációja hatékony, egyszerű és rendszerezett legyen. Lehetővé kell tennie az adott szervezetre jellemző egyedi üzleti folyamatok is megjelenjenek benne.  A KiwiCRM fejlesztésébe azért fogtunk, mert nem találtunk a fentieknek teljes mértékben megfelelő terméket.

ugyfel_kontakt

 Ügyfelek és kontaktok kezelése

ugyfeltortenet

 Ügyféltörténet kezelése

forgalom

 Forgalom követés előrejelzés

forgalom

 Projekt kezelés

forgalom

 Erőforrás kezelés

Tevékenységre igazítás

Rendszerünk lehetővé teszi, hogy az adott szervezetre jellemző egyedi üzleti folyamatok is megjelenjenek benne. Az adott logikának megfelelő CRM rendszer létrehozása érdekében több eszköz is rendelkezésre áll:

  • Egyedi mezők hozzáadása

  • Listák testre szabása

  • Feltételes formázás

  • "Varázslók" az ismétlődő feladatláncokhoz

A fenti eszközöket néhány egyszerű felületen keresztül a felhasználó is alkalmazhatja, de kérésre szívesen nyújtunk akár helyszíni segítséget! Konkrét tevékenység és feladat esetén kérdezzen tőlünk az elérhetőségeinken keresztül, hogy megkönnyítsük a döntést!

Rendszerkövetés, támogatás

A KiwiCRM fejlesztése terv szerű ütemekben folyamatosan zajlik. A fejlesztés során természetesen figyelembe vesszük a felhasználóink kéréseit.
A használat közben előforduló észrevételek fogadásán túl természetesen a használattal kapcsolatos kérdéseket is szívesen megválaszoljuk emailes vagy telefonos formában. A rendszerbe épített, felhasználóink által is használható beállítási lehetőségeken túl a CRM képességei közé tartozik néhány, amely fejlesztői közreműködést igényel.
Egyedi konfigurációs igényeikkel forduljanak hozzánk az elérhetőségeinken, és mi rövid határidővel elvégezzük a szükséges beállításokat!

Egyedi riportok, listanézetek

A tárolt adatok tetszőleges összeállítású lekérdezése, egyedi számítások, grafikonok.

Varázslók, összetett adatfelvitelhez

Több adattípus egy felületen történő felvitele vagy módosítása.

Egyedi értesítők, risztások

Adatrögzítésre, feltételre kiküldött riasztások felbukkanó értesítésben vagy emailen.

Kezelhetőség, testre szabás

A kezelő felület átalakításával / adatmegjelenítők sorrendje, mérete elosztása / egyéni és kényelmes megjelenést használhat. Néhány módosítási lehetőség a sok közül:

  • Adatmegjelenítők /widgetek/ sorrendje, mérete, eloszttása
  • Több hasábos megjelenítés
  • Konfigurálható listanézet /oszlopsorrend, oszlop látszik, feltételes formázás/
  • 4 egyedi és különböző "asztalra" teheti ki a gyakran használt adatokat

Az egyedi megjelenés a rendszer bevezetésénél, de később is megtervezhető az összes felhasználóra egységesen is. Az így kialakult alap vállalati megjelenést a felhasználó további beállításokkal a saját munkafolyamataihoz igazíthatja.
A CRM-ekre és más informatikai rendszerekre egyformán érvényes megállapítás, hogy a körültekintően kialakított és az adott munkafolyamatra rugalmasan igazítható  felhasználói felületek növelik a munkavégzés hatékonyságát, kevesebb hibával és gyorsabban látható el azonos feladat. Mindezekkel természetesen munkaidőt és költséget takaríthat meg!


A KiwiCRM-en belüli beállítási lehetőségeken a rendszerbe épített interaktív súgón keresztül vezetjük végig felhasználóinkat!

Kimutatások, szűrések

A CRM rendszerek használata akkor hoz eredményt a vállalat számára, ha a rendszerben rögzített adatokból vezetői döntések születnek. Az adatoktól a döntésekig vezető út a kimutatásokon, szűréseken és grafikonokon keresztül vezet.
A vezetői információk, ellenőrzések és kimutatások számos módon elérhetők a KiwiCRM-ben. A beépített, és a jogosult felhasználók számára elérhető eszközökön túl természetesen lehetőség van testre szabott megoldások is beállíthatók.
Egyedi konfigurációs igényeikkel forduljanak hozzánk az elérhetőségeinken, és mi rövid határidővel elvégezzük a szükséges beállításokat!

Egyedi kimutatások, grafikonok

A tárolt adatok tetszőleges összeállítású lekérdezése, egyedi számítások, grafikonok.

Automatizált kimutatások

Pl.: Meghatározott időpontban elkészített exceles kimutátás küldése megadott felhasználók címére.

Fejlesztetési lehetőség

Rendszerünk lehetővé teszi, hogy igény esetén további teljes modul, eljárás vagy alrendszer fejlesztésével egészítsük ki a jelenleg elérhetőeket. Az alkalmazás főbb technikai paraméterei:


  • Operációs rendszer független
  • Optimalizálva: Google Chrome, Chromium
  • Felhasznált technológiák: PHP Yii keretrendszer, jQuery, PostgreSQL
A technológiák kiválasztásánál a jelenleg elérhető és közösség által támogatott keretrendszereket és eszközöket kerestük. Ezek hosszú távon biztosítják a CRM rendszerünk rugalmas és a mindenkori környezettel együtt haladó mindennapi működését és fejleszthetőségét!

Adatbiztonság

Ahogyan minden rendszer így a CRM is a vállalat számára hasznos és roppant értékes adatokat tartalmaz, amelyek védelme elemi érdek.
A forgalmi adatokat, az ügyfél adatbázist és sok egyéb információt a KiwiCRM képes megőrizni és csak az illetékesek számára elérhetővé tenni úgy, hogy mindemellett a felhasználók hozzáférnek a munkájához szükséges adatokhoz.
Előre konfigurált eszközök, amelyek a vállalati működésre rugalmasan testre szabhatóak!

Szerepkörök

Az átgondolt struktúrában csoportosított feladat-jogok alapértelmezett szerepkörökhöz vannak rendelve, amelyeket megfelelő jogosultságú felhasználó igény szerint módosíthat.

Privát adatok

Vezetői szintű ügyfelek vagy projektek elrejthetők a további felhasználók elől..